when your outfit bagsz for more

Ruilen & Retourneren

 
Niet tevreden?
Bij Bagsz doen we er alles om u een perfect product te leveren. We raden u wel aan om de bestelde producten na ontvangst meteen te inspecteren. Mochten de producten niet aan uw verwachting voldoen, aarzel dan niet om ons per e-mail of telefonisch daarvan op de hoogte te stellen. We zullen proberen eventuele problemen of klachten in overleg met u en op de best mogelijke manier op te lossen.

Retourneren/Herroepingsrecht
Wij hanteren een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst. Indien u de bestelling wilt retourneren dient u dat binnen 14 dagen aan ons te melden. Wanneer een retour niet binnen 14 dagen na ontvangst aan ons wordt gemeld, wordt de overeenkomst bindend. Na het melden heeft u nog 14 dagen de tijd om de bestelling te retouneren. Tijdens de zichttermijn dient u zorgvuldig om te gaan met de artikelen en de verpakking. U mag de producten passen en bekijken, maar niet in gebruik nemen en/of dragen. U pakt het product slechts in die mate uit voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
 
LET OP: Tassen waarvan het door ons aangehechte label is verwijderd, nemen we niet retour!

We accepteren alleen producten retour die:
·       Voorafgaand aan het retoursturen bij ons zijn gemeld binnen 14 dagen na ontvangst.
·       In een ordelijke verpakking (indien mogelijk de originele verpakking) worden retour gezonden
·       Voorzien zijn van een onbeschadigd/intact label
·       Onbeschadigd en ongebruikt zijn
·       Voldoende gefrankeerd zijn

Retouradres
Bagsz
Rabatstraat 4
7559 CV Hengelo

Kosten retourzending

De kosten van een retourzending m.b.t. het herroepingsrecht worden door Bagsz vergoed in de vorm terugstorting van de retourkosten.

Geld terug

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product,onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemergebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kostenloos voor de consument.

Het is natuurlijk wel vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Tocht vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.


Onze mederwerker van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen:

Onze gegevens zijn:


Bagsz

Rabatstraat 4

7559 CV Hengelo

tel: 074-2775917

e-mail: info@bagsz.nl

 

 

Na ontvangst van uw klacht ontvang u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Bagsz.nl bij is aangesloten.