9.7/10 Gratis verzending vanaf €30 Gratis retour Binnen 24 uur verzonden Veilig betalen

 

Kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Ruilen & Retourneren is bij Bagsz geen probleem. Bent u niet tevreden? Dan kunt u dit binnen de zichttermijn van 14 dagen aan ons melden, daarna kunt u binnen 14 dagen de bestelling retour zenden. De voorwaarden hiervoor vindt u elders op onze website.
 

Rekent Bagsz verzendkosten?

Wij rekenen bij bestellingen vanaf 30 euro geen verzendkosten voor het versturen van uw bestelling. De verzending van uw pakket is dan geheel gratis. Bij bestellingen onder 30 euro rekenen we 6,95 euro verzendkosten.

 

Wat is de levertijd van de artikelen die ik bij Bagsz bestel?

Alle artikelen die Bagsz aanbied zijn op voorraad. Na het plaatsen van de bestelling en het voldoen van de betaling, wordt uw bestelling uiterlijk de eerst volgende werkdag verzonden.
 

Kan ik een bestelling annuleren?

U kunt een bestelling kosteloos annuleren als deze nog niet aan u verzonden is. Is dit wel het geval, dan treden automatisch de regels van het herroepingsrecht in werking.

 

Kan ik een alternatief afleveradres kiezen?

Wij verzenden uw pakket binnen Nederland naar het adres van uw keuze. U kunt dat tijdens het bestelproces aangeven door bij het invullen van uw gegevens de optie ‘ander afleveradres’ te kiezen. Mocht het een cadeautje zijn dan kunt u ervoor kiezen deze extra sierlijk door ons te laten inpakken.
 

Hoe weet ik dat mijn geplaatste bestelling echt verwerkt wordt?

Nadat u bij ons een bestelling heeft geplaatst krijgt u van ons altijd een bevestigingsmail. Mocht u deze een half uur na uw bestelling nog niet ontvangen hebben, neemt u dan contact met ons op zodat wij uw order alsnog op tijd aan u kunnen uitleveren.

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

 

Ik woon in het buitenland, kan ik dan een tas bij jullie bestellen?

Jazeker, dat kan. Mocht de verzending meer dan vijftien euro kosten, dan nemen we na uw bestelling nog contact met u op.

 

Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt afgeleverd als ik er niet ben?

Uw bestelling zal twee keer aan deur worden aangeboden door het transportbedrijf. Mocht u beide keren niet thuis zijn dan krijgt u bericht dat de bestelling voor u klaarligt op het voor u dichtstbijzijnde afhaalpunt.
 

Zijn jullie betrouwbaar?

Bagsz is aangesloten bij het Webshop Keurmerk. Dit garandeert u een uiterst hoge betrouwbaarheid. Bij eventuele problemen kunt u zich altijd tot hen wenden.

 

Kan ik de artikelen van Bagsz ook bekijken en/of ophalen in een winkel?

Indien gewenst graag even een bericht sturen of bellen met de service afdeling van Bagsz.
 

Wat doen jullie aan service?

Wij doen er alles aan u een zo optimaal mogelijke service te bieden. Bij Bagsz staat service hoog in het vaandel. Bagsz streeft ernaar enkel artikelen te leveren van een uitstekende kwaliteit. Mocht het onverhoopt gebeuren dat u een beroep dient te doen op de garantie, dan hanteert Bagsz uitstekende garantievoorwaarden.

 

Hoe moet ik mijn tas onderhouden?

Bij het kopen van een tas op Bagsz.nl krijgt u voordat u de bestelling afrond, de juiste verzorgingsproducten voor de bestelde tas aangeboden. Zo bent u er altijd van gegarandeerd dat u de tas met de juiste producten behandeld. Op elk verzorgingsproduct vindt u een gebruiksaanwijzing. Mocht u nog extra informatie wensen, dan kunt u zich natuurlijk altijd tot ons wenden.

 

Hoe kan ik contact met jullie opnemen als ik vragen heb?

U kunt ons per e-mail bereiken op info@bagsz.nl of bellen op 074-2775917.

Veel gestelde vragen
 Kan ik een artikel ruilen of retourneren?
 Rekent Bagsz verzendkosten?
 Wat is de levertijd van de artikelen die ik bij Bagsz bestel?
 Kan ik een bestelling annuleren?
 Kan ik een alternatief afleveradres kiezen?
 Hoe weet ik dat mijn geplaatste bestelling echt verwerkt wordt?
 Zijn alle prijzen inclusief BTW?
 Ik woon in het buitenland, kan ik dan een tas bij jullie bestellen?
 Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt afgeleverd als ik er niet ben?
 Zijn jullie betrouwbaar?
 Kan ik de artikelen van Bagsz ook bekijken en/of ophalen in een winkel?
 Wat doen jullie aan service?
 Hoe moet ik mijn tas onderhouden?
 Hoe kan ik contact met jullie opnemen als ik vragen heb?
Mis de speciale aanbiedingen en acties niet en schrijf je in op onze nieuwsbrief

© 2016 Bagsz.nl | Alle prijzen zijn incl. BTW | KVK 52691446 | BTW NL137475317B01 | Ontwerp: Webton.nl

Bagsz.nl is i.v.m. vakantie gesloten t/m 22 augustus 2017.

Gedurende deze periode nemen wij graag uw bestelling aan, maar wij kunnen pas vanaf 22 augutus uw bestelling versturen.

Om u tegemoet te komen bieden wij u 15% korting aan met de code ZOMERVAKANTIE (geldt niet op de verzendkosten).
We zijn in deze periode niet bereikbaar via telefoon maar wel beperkt per e-mail (info@bagsz.nl) .

Alvast bedankt voor uw begrip.
Team Bagsz